Spoštovani in cenjeni obiskovalci!

Cene posameznih uslug so največkrat navedene tudi pri opisu posameznih storitev, za vse ostalo pa nas pokličite ali pošljite povpraševanje po elektronski pošti. Ves čas vršimo razne akcije in popuste, zato Vam lahko pravo ceno ponudimo le na ta način.

Pri vseh  IPL+RF tretmajih (razen pri epilaciji) se pri drugem in nadaljnih tretmajih prizna 10% popust. Pri trajnem odstranjevanju dlačic (epilaciji) na več predelih hkrati, pa Vam priznamo še bonus popust. Popusti so navedeni spodaj med akcijami. Za zveste stranke redno ponujamo razne akcije s katerimi si lahko pridobite vrednostne bone in druge nagrade.

OBLIKOVANJE TELESA

OBLIKOVANJE TELESA – PAKETI

MASAŽA

NEGA OBRAZA

SMART BEAUTY 72 – NAJBOLJŠE ZA VAŠ OBRAZ

VEDNO LEPA / SKOZI 365 DNI

NEGA KOŽE ZA NAJSTNIKE – PAKET

IPL + RF ELITE ODSTRANJEVANJE DLAK

DEPILACIJA CLEOPATRA (SLADKORNA PASTA)

DEPILACIJA ROYAL (SPECIALNI VOSKI)

PAKET ZA MOŠKE

DEPILACIJA ZA MOŠKE

DIODNI LASER (TRAJNO ODSTRANJEVANJE DLAK)

MANIKIRA

PEDIKURA

LIČENJE

TREPALNICE

LEP POGLED – PAKET

OBRVI

Koriščenje kuponov in bonov – pravila!

Spoštovane cenjene stranke, v nadaljevanju si prosimo preberite način koriščenja bonov, saj občasno prihaja do nerazumevanja. Za vsa vprašanja v zvezi z našimi storitvami, cenami in tudi temi pogoji smo dosegljivi na email: salon-nm@art-pe.si , Skype: hisalepoteart-pe , na telefonu: 07 33 77 270 ali na mobilnem telefonu 031 831 131. Vse rezervacije terminov, odpovedi ali kakršnekoli druge spremembe, sprejemamo na vse zgornje kontakte, najbolje in najenostavneje pa na email ali Skype. Če se na telefon nihče ne oglasi, v zelo kratkem času vedno pokličemo nazaj. Kupcem kuponov kupljenih na raznih portalih in imetnikom darilnih bonov ter ostalih kuponov sporočamo: 1. Kupon ali darilni bon je unovčljiv SAMO do datuma veljavnosti, kar pomeni, da je storitev potrebno v celoti izkoristiti izključno do datuma, ki je jasno naveden na darilnemu bonu ali kuponu. Pred nakupom se vedno prepričajte o drugih pogojih koriščenja (samo ob nekaterih dnevih, samo ob nekatrih urah, največ en enak kupon in podobno). 2. Za rezervacijo termina je potrebno poklicati tudi do mesec dni prej, kajti v nasprotnem primeru strankam ne moremo vedno  zagotoviti pravočasnega koriščenja kupona ali darilnega bona. 3. V kolikor imetniki pokličete tik pred koncem, ki je naveden kot rok za koriščenje, se lahko zgodi, da ne bo prostih terminov za vašo že plačano storitev, zato je ne boste mogli izvesti. 4. V kolikor pride do nepotrebnih zapletov zaradi nepravočasne rezervacije termina, nismo dolžni in nikakor ne podaljšujemo veljavnosti kupona ali darilnega bona za več kot en teden, pod pogojem, da se stranka prilagodi našim razpoložljivim terminom. 5. V primerih, ko pride do sprememb stanj kot je nosečnost ali bolezen, zaradi česar ne morete koristiti kupona ali darilnega bona, predlagamo, da poskrbite za unovčenje le tega na drugačen način. Kupon ali bon lahko podarite drugi osebi, imate pa tudi možnost bon zamenjati za drugo storitev, ki jo nudimo, vendar le za dejansko ceno, ki ste jo plačali za kupon ali bon in nikakor ne drugače. 6. Morebitne menjave kuponov ali bonov določamo skupaj po predhodnem dogovoru in sogasju obeh. 7. Vsaka odpoved termina je potrebna vsaj 24 ur v naprej. V kolikor pride do odpovedi v manj kot 24 urah se vam termin šteje za koriščen. 8. Zamujanje na termin pomeni, da se vam storitev skrajša za čas zamude, razen če za vami ni naročene nove stranke. Pravilo ne velja za zadnjo delovno uro v dnevu. Prosimo, da razumete, da je za vsako stranko rezerviran čas tretmaja. Če zamudite, bodo vse stranke za vami čakale. 9. Vsem strankam zagotavljamo kakovostno opravljeno storitev, profesionalno in kvalitetno obravnavo in verjamemo, da se boste v naših prostorih skupaj z nami počutili prijetno in zadovoljno.